Mmy92 dondurma benim kırmızı çizgim gerçekten yani paketli hazır yememeye çalışıyorum bildiğim tanıdık kendi yapan bi dondurmacı var ordan almaya çalışıyorum ama yani şöyle diyim bi oturuşta 20 tllik dondurma yiyorum başka hiç bişey yiyemiyorum ama dondurmayı görmiyim yemek yemiyorum dondurmayla karnımı doyuruyorum😂