Dün spinal sezeryan ile kızımı doğurdum. Korkulacak herhangi bir durum yok :) sonda acıtmıyor merak etmeyin. En zor kısmı karnına bastırılması başka bir zorluğu yok:) narkozun etkisi geçince ağrılarınız oluyor ama oda normal bence önceden vajinal doğum yaptım ikincisini kendi isteğimle sezeryan oldum her doğumun bir zorluğu var ama sezeryan daha kolay oldu :) dün ağrılarım oldukça yoğundu bu günde var ağrı kesici alıyorum damardan zorlanınca Herkese kolay doğumlar diliyorum :) atleti fazla alın ben çok terliyorum :) sorularınızı alabilrim