Mom0871 Evde irmik helvası yaptım ama şerbeti çok çekince kurudu tekrar şerbetlesem olur mu ? Canım çekti hemen yemek istiyorum 😂
Seda_nrr Mom0871 bende hep yaparım bi kere aynı tarifle yaptım öyle oldu 😂 nasıl oldu neden oldu anlamadım ama ben kurtarma çalışması yapmamıştım deneyin belki olur 😂
[silindi] Mom0871 birazcik seker eritin suda altini kisik acip sicakken dökün tekrar serbeti 2 karistirip kapatn yine😊 yani tabi normal gbi olmaz ama suan yenmeyecek gbiyse ziyan olmasin
Mom0871 KuzeyiinAnnesii yaaaa yazdım o kadar girmezsiniz diye 🤦🏽♀️ Üzmeyin beni çıkın gelin beraber yiyelim