Yeni 15 haftalık oldum,,,,karnım kendini belli ediyor,,,,fakat geceleri yatarken ,karnım beni cok rahatsız ediyor,,,hep yüz üstü yatmak istiyorum, fakat korkuyorum bebeye zqrar verir diye,,cunku oyle yatınca karnim acıyor,,,bazen saga sola dönerkende karnıma hafif ağrı giriyor,,,, yatış şekli bebeyi etkiliyormu kızlar,,