BraKarpuz maalesef oluyor ve jiletin o pütür pütür kökleri kalıyor ya onu maalesef engelleyemiyorum. :/ . Ama tüylerin uzamış halinden iyidir . Doğumdan ziyade . Doğumdan sonrasında kontrole gitmek gerekiyor ya sezeryan sıkıntı değil ama normal Doğumda da kesi olabiliyor o zaman dikişlere zarar verir mi bilemiyorum sadece onu düşünüyorum 🤔