Merhaba hamileliğimin ilk haftasında bilmeden aşımı olmuştum ikinci dozumda 9 temmuzda yani 2 gün sonra şuan 6 haftalığım doktorum ilkini olmadıysan önermezdim ama olduğun için ikincisinide olabilirsin dedi sizce benimle aynı durumu yaşayan var mı oluyor musunuz🌸