Geencanne
40+3 olmuştuk ve bugün öğlen 2 gibi nişanım geldi ne zaman doğururum acaba artık baya zorlanıyorumm☺️☺️
Symhm
Bende 37 haftaligim 1 cm açılma var nisanım geldi nolcak bende bilmiyorum abartılacak bi sancim da yok
Tugba0410
Kizlar nişan tam olarak nasil oluyor birde gelince hemen doktora gittiniz mi?
Sinemkurtkarakussk35
Benimde dünden beri sancım var bugün akşam üstüde nişanım geldi renksiz ama sümüksüydü. Zaten rengi de yapısı önemliymiş herkeste farklı olurmuş nişan bekliyorum 39+3
Sinemkurtkarakussk35
Doğum yapan var mı ?