Biz de dedesinin adını koyacak ama bu iş Doğuya Batı’ya bakmıyor biz Yunus zeki koycaz Arap köklü bir aile baskı yapmadılar ama eşimin gözünde o isteği görünce sorun etmedim tabi abdulrezzak sufhican rahmetullah gibi bişy olsaydı doğurmazdım herhalde 😂😂😂😂aman sağ Salim gelsin bebişler ya daha kıymetli oluyor adı konulunca içini sıkma sen güzel anne 🌸❤