Merhaba 12.haftaya girdik 6.haftadan beri her gün 4-5 kez kusuyorum ilaç verildi kâr etmedi. Evde durmak istemiyorum her şey kokuyor gibi geliyor. Üstelik ishal oldum. Geçen hafta da kanamam olmuştu progestan kullanıyorum gerçekten bıktım artık her gün ağlıyorum. Su içsem çıkarıyorum su bile içemiyorum 5kg verdim. Yapabileceğim bişey var mı bebeğimin sağlığı etkilenir mi bu durumdan bu şekilde yaşayan var mı? Bebeğin gelişimi güzel diyor her seferinde doktorum çok şükür ama su bile içemezken nasıl gidecek bilmiyorum