Sahinnadire merhaba ilk gebeliğimde vardı daha 16.haftada gördü doktorum okadar ileri derecede siz düşünün artık.sonra her kontrolde merakla sorduk varmı diye evet vardı. Oğlum doğdu doğduğu andan itibaren tedaviye başlandı müthiş güzel ilerledi alçılama ve ufak bir işlem ardından 4 yaşına kadar ortez denilen ayakkabıyı giydi tabi ki zorlu bir süreçti ama diğer çocuklardan farklı bir görüntüsü yoktu en önemlisi tedavisi olan bir hastalık .aradan 3 yıl geçti tekrar anne olmak istedim tabi hep aklımda yine aynısı olurmu diye gayet güzel giden kontroller tabi Her ay doktora soruyorum varmı ayağında bir problem her defasında yok dedi tabi geçen aya kadar 28.haftada öğrendim sol ayağında hafif içe dönüklük olduğunu söyledi emin olmamakla birlikte bugünde kontrolüm vardı tekrar baktık yine aynı şekilde emin olamadı doktor ama ben hissediyorum hafifte olsa var ve biz bu süreci tekrar atlatacağız. Şimdi ağlamayı bırakın okadar da önemli bir hastalık değil 2.kez yaşayacak olmanın düşüncesiyle size teselli vermek istiyorum süreç kolay fakat tedavi biraz uzun sabırlı bir yol