Yaso2506 hüsnü beye gebelik öncesi ve gebeliğimin başlarında gittim, ben ilk bebeğimi 2.trimester başında kaybettiğim için bu gebeliğimde çok tedirginim, çok araştırdım ister istemez kafamda da çok soru işareti vardı. hüsnü bey iyi hoş ama 2 soru sorsam 3.yü soramıyordum, hadi kalk git der gibi bir tavrı oluyor genelde insan her şeyi rahat rahat sorup öğrenemiyor, bir de bazen çok ağzının içinde konuşuyor o yüzden bazı şeyleri tekrar tekrar sormam gerekiyordu bu sefer de kendimi aptalmış gibi hissediyordum. Bir tahlil sonucu vs gibi başka bir şey sormak istediğimde aradığımda hiç doktorla görüşemedim hep sekreteriyle cevap verdirdi. Biz de 7.haftadan sonra gitmedik kendisine. İyi ve bilgili bir doktor olabilir ama çok da hastaya kıymet veriyor gibi gelmedi bize.