FundaCLN Çekirge Doruk’ta birçok akrabam doğum yaptı. O tarihlerde sakin ve nezih bir hastaneydi fakat kesinleştirmek için hastaneyi ziyaret ettim. Şu an özel hastane demeye bin şahit ister. Kimse yüzümüze bakmadı, covid aşılaması yapılıyor ve inanılmaz kalabalık. Hastanenin standartları düşmüş. Doğumhaneler dolu olduğu için doğurmayı odasında bekleyen gebeler duydum. Oda olmadığı için çocuk servisine yatış yapıyorlarmış. Kesinlikle vazgeçtim. Pembemavi, medicana ve Jimer’i değerlendirdik. Jimer nezih, sakin ve personeli ilgili. Covid önlemleri çok iyi düzeyde. Doktorumun da onayıyla Jimer’de doğum yapacağım