İlk gebeliğim çok kolaydı 2. Gebeliğimi öğrendiğimde çevrem zor geçer kız bebekse zorlar dediler gerçekten koku hassasiyeti yemek yiyememe bitirdi beni serumlar yedim hep. 2 gebeliği kolay geçen yada 3-4 ayından sonra düzel varmı? Morala ihtiyacım var. 3 aylık gebeyim