qozdee 4😓 haftalık hamileyim 4 cumartesi günü kan verdim beta hcg 19.06 çıktı bugün verdim 22.54 cikti çok fazla yüksek değil dediler sağlıklı bir gebelik yada düşük yada dis gebelik olabilirmiş keseyi daha doktor gormedi bugun başına gelevarmi böyle durum
minikask35 qozdee canım başıma gelmedi ama 2gun arayla 2katina çıkması beklenir genelde inşallah hakkında hayırlısı olur🤲
Nazlican1994 qozdee beta hcg yükselmesi az evet normalde 2 günde bir 2′ ye veya daha fazlaya katlıyor kendini :( Allah’ ım yardımcın olsun inşallah kötü bişey yoktur