Arkadaşlar merhaba bugün nstde sancılar ım 3 kere 80 i gördü zaten 1 haftadır ağrılarım var sonra ebe çatı muayenesi yaptı ilk baş bir parmağını soktu sonra 2. Yi sonra 3 parmağını birden soktu hafif acıdı ama abartılcak gibi değil sonra çatı müsait açıklık yok dedi var mı başına gelen açılma ne zaman olur acaba