Kızlar bugün kan uyuşmazlığı testim negatif çıktı. Özel bi hastaneye gidiyorum iğne için bayağı bi fiyat verdiler. Gereksiz geldi. Aranızda özele gidip bunu devlette yaptıran var mı? Devletten kadın doğumdan randevu alsam iğne yapılır mı? Yada özelde yeni yaptıranlar ne kadara yaptırdı🥺