Nurgullmom Umbilik Benim 33 gün kaldı o ağrı bi geliyo bi gidiyo her zaman olmuyo insallah sendede olmaz 😬 hepsinden kotü o kaburga ağrısı
Tahamm47 Merguse ayaklarım çok fena şişiyor ya hiç rahat değilim davul gibi yürüyorum da geçmiyor oturuyorum geçmiyor yatıyorum geçmiyor😨😨
Merguse Tahamm47 ben corap giyince bide ayakkabıyla 1 saatte olsa dışarı cıkınca şişiyor oyuzden hic giymiyorm corap zaten hava sıcak bide cok tuzlu yiyorsan ondan şişiyordur ödemden
Nurgullmom Tahamm47 Son 33 gün 🙄🤗 biran önce geçse zamanda kavuşsak yaz gününde artık günler gecmek bilmiyo 🤒
Umbilik Nurgullmom Umarım öyle olur, şu zamana kadar hiç şikayetim yoktu bu hafta başladı geçmiyor da. Bir ebe 34. haftada pik yapar sonra bebek aşağı indikçe azalır dedi, sabredeceğim artık.