Merhaba güzel anneler ben 6 gün önce normal doğum yaptım dün de hastaneye gittim kontrole Dr dikişlerime bakarken dikişimi çekti dün den beri ne uyuyabiliyorum ne oturabiliyorum sizin de öyle mi tecrübeli anneler cevaplarmısınız her WC girişimde tentürdiyot sürüyorum ıslatmıyorum tuzlu sız ile yıkadım yok zonkluyor