Damla_onur Merhaba ben 35. Haftadayım benım gıbı olup tatıle gidenler varmı bır sorun yaşayan yada kısa mesafe 3 saatlık bır yere kendı yazlığımıza gıdıcez ama çok arada kaldım yol ya da sıcak sorun yaşatır mı ☺️🥰
Birgezgininhikayesi Damla_onur bence bu kişiden kişiye değişir sizin bünyeniz kaldırabilirmi bunu sorun kendinize :)) ben 34. Haftamdayım mesela 5-6 saatlık yolculuk yaptım aynı gün içinde de döndüm sadece cok yorgun hissettim baska sorunum olmadı
Bloggeranne_93 Damla_onur canım gebelinde riskli bşr durum yoksa arka koltukta uzanarak gıdebılırsın bence diger türlü ödem falan sorun oluyor ben öyle yapmıstım😊
Minigimm0611 Damla_onur Yakınmış yol olarak bide kendi yazlıgınız sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bizde hotele gitcektikte uzun yol olunca cesaret edemedim ben.
EmineYavuzhan1 Damla_onur Bende kurban bayramında tatile gideceğim o zaman tam 35 haftalık oluyorum hiç tereddütüm yok risksiz gebelik geçiriyorum son muayenemi olur giderim 1 hafta tatil yapar döneriz 🥰
Damla_onur Birgezgininhikayesi benım hamılelıgım de çok şükür sorunsuz gectı bulantım dahı olmadı şükürler olsun 🙏☺️ Bende gidicem Allah’ın ıZnıyle aksı bı durum olmaZsa
Damla_onur Minigimm0611 evet yakın mesafe olacağı ıcın rahatım artık doktorda gıdebılırsın ama yolda 10 dakıkalık mola ver aralarda sıcaksa çok kalma dedı ☺️☺️
Birgezgininhikayesi Damla_onur 🙏🏻 Dinlendikce sorun olmuyor ayaklarınızı uzatmanız sık sık inip aractan yürümeniz önemli ödem oluşmaz