[silindi] 4 haftalık gebeler kaçıncı haftada yada kaçıncı günde kalp atışlarını duydunuz bu sürede uzun yolculuk yapanlar var mı
MiniMiniKus [silindi] Ben 7.hafta da kalp atısını duymuştum Yolculuk sakıncalı değil diye biliyorum eğer riskiniz yoksa
DRYD [silindi] Ben de 7.haftada duydum kalp atışını. Yolculuğun bir sıkıntı olmaz sanmıyorum. 10.haftama girdim. Hatta bu gece uzun yola çıkıyorum👍🏻
QueenMommy 6 haftalıgım haftaya kalp atısını duymaya gidicez inşallah 🤲🏻 Canım hiç riske atamam bu aylarda dikkat edilmesi gerekiyo çünkü