https://resimyukle.io/r/Ve6qSl2N9x
Arkadaslar merhaba. Doğumdan sonra dagıtmak için magnet yaptırmıstım. Ve bu sayfadan yaptırdım. 50 tanesine 5 tane hediye dediler. Kargom gec geldi ayrıca 51 tane geldi ve 2 3 tanesı kırık arka mıknatıslar yapısmıyor cok özensiz bir sekılde geldi. Ve gercekten cok sinirim bozuldu verdıgım para cok degıl ama biz güvenerek alısverıs yapıyoruz yaptıkları rezilliğe bakın. Bu sayfadan alacak olanlar varsa almasın o kadar yazıyorum cevap bile vermiyorlar. Kesinlikle önermiyorum bilginiz olsun.