Duygushn1 19 haftalık hamileyim hanımlar geçen haftadan beri ara ara sağ tarafımdan bel, kalça ve bacağım çok ağrıyo yürüyemiyorum. Daha önce bunu yaşayan ya da bilen var mı neden böyle oluyor acaba? Hamilelikle alakalı mı?
Gizemmm46 Duygushn1 Bende de sol kalça ve bacağımdan dolayı yürüyemiyorum 4-5 gündür ağrıyor ya nedeni ne acaba ??? Bende çok merak ediyorum 😢❤️
melekanesi Duygushn1 bende 19 haftalığım. Uzun zamandır yaşıyorum. Doktoruma söyledim. Dinlenmen gerektiğini söyledi. Çalıştığım için rapor verdi. Dünde evde iş yaparken çok uzun süre ayakta kaldım. Yine başladı ağrılar. Dinlenince geçiyor.
eebru- Duygushn1 ben de yaşadım magnezyum eksikliğinden kaynakli. Magnezyum hapı kullanmalısın günde 1 tane de soda içmen de fayda var
Zehraace Duygushn1 tek taraflı agrılar genelde fıtıktan kaynaklı oluyor. Ben de aynı şeyi yaşıyorum sol tarafım agrıyor benim de. 1 tane fıtığım var sol tarafımda. 🥺
eebru- Duygushn1 evet kalsiyumu ve magnezyum ilaçlarını ihmal etme dedi siz de bi doktorunuza danışın bence