Umutluanne1 Adet olacaksınız ki rahim kendini yenilesin,toparlasın.💪🏻 Beklemeyip transfer olsa rahim kötü olacağı için tutunmayacak belki. Bu sefer keşke diyeceksiniz. Her şeyin vakti zamanı var,siz rahat olun 🌸 Bende 2 ay bekledim. Cuma gün transferim vardı sonuç bekliyorum. Rabbim emeklerimizi boşa çıkartmasın. ☺️