dibuuu Kizlar 26+6 gunluk hamileyim hergun hissediyorum hemen hemen ama bugun cok fazla hareket etmedi etti ama cok derinden hissettim oyle olan varmi? Burdaki bazi uzucu olaylarida okuyorum acaba piskolojikmi anlayamadım
Prenses_annesi dibuuu canım bazen benimde öyle oluyor sıkıntı olmaz merak etme hareket ediyorsa sıkıntı yoktur bence içini ferah tut ben hareket etmemesini bazen kabızlığa vıruyorum ya kabızken çok hareket etmiyor
Hulyarecep dibuuu arada bana da oluyor bazen çok fazla haraketli bazen daha az haraket ediyor bende 26 haftalığım ☺️ Piskolojim bozulmasın diye kötü olan seyleri okumuyorum çoğunlukla canım sende öyle yap insan etkileniyor çünkü
Dilekerkan0705 Bazen hareket etmeyebilir canım çok normal canını sıkma bide sen tempolu bir gün geciriyorsan inan hissetmiyor olabilirsin