tugcemma Evet kızlar, rahat bir doğum için önem arz eden yürüyüşlerimizden konuşalım birazcık. 😍😍 (Sayıları adım olarak düşününüz)
zahidinannesi Ben haftada dört ya da beş gün bı saat kadar yürüyordum, dün dontorum yarım saat tempolu yuru yeter dedi anlamadım. Öyle yapacağım
tugcemma zahidinannesi beni de dün sağlık ocağı arayıp yürümeyi abartma dedi 😅 Ben de toplamda bir saat yürüyorumdur.
zahidinannesi Hep aynı tempoda olmasın yorma dedi. Evden çıkıp sahile gitmem on dakika,sahilde yarım saat iyi tempoda yürüyüp sonra yavaşlayın eve döncem artık 😃