bastille bende senin gibi dusunuyorum. Sezeryan istiyorum ama daha cok erken oldugunu dusundugum icin doktora bunu soylemedim. Konusmadik. Daha once laparoskopik ameliyat gecirdim belkide o yuzden kendisi direk sezeryan diyecek bilemiyorum. 1 ay sonra falan dile getiririm heralde