28 Haziran günü kontrolde doktorum 3cm açıklıgım oldugu icin hastaneye yatmamı söyledi. Kabul edip gece hastanenin yolunu tuttuk. Gece 12 de hastaneye yatışım yapıldı. Doktorum sabaha karşı 4te prospes fitil koyup dogumu başlatacagız dedi, benim nstde agrılarım cıkmaya başladı açıklıgım 4 cm olmuştu ufak ufak agrılar sabah 6ya kadar devam etti agrım oldugu için doktorum propesten vazgeçti sabah 7de suni sancıya başlandı lavman yapıldı açıklıgım 5cm di. Sancılarım hafif hafif yokluyordu. 9da açıklıgıma tekrar bakıldı ve suyum patlatılıp bebegin başı yerleştirildi. Yine sancılar hafif hafif devam ediyor dayanılmıcak degildi, sürekli yürüyordum plates topunda hareketler yapıyordum. Saat 13 civarıydı artık sancılarım baya sıklaştı her seferinde ayakta yada plates topunda karşıladım agrıları eşim annem belime rahatlarıcı masajlar uyguluyorlardı. Saat 14 te açıklık tekrar bakıldı 8cmdi. O son bir saat sancılar çok sıklaştı, saat 15 te artık büyük tuvaletim oldugunu ve ıkınma hissinin oldugunu söyledim masaya alındım. Doktorum agrım geldiginde tüm gücümle ıkınmamı söyledi dogru olanı her seferinde yaptım ıkındım sonuna kadar ama bebegin başı pelvis kemigine takılmıştı doktorum pelvisi yukarı çekecegini başının cıkacagını tekrar ıkınmamı söylüyor ,pelvisi yukarı çekinçe inanılmaz bir agrı gelip ıkınmamı bitiriyordu. Defalarca denedik o sırada epizyo kesisi oldu o agrıyla hissetmedim bile. En son 16.40 civarı artık doktorlara tüm gücümün tükendigini söyledim sezaryana alındım. İnmemle uyutulmam bir oldu genel anestezi aldım spinalin tutmasını bekleyemezdim agrılar devam ediyordu. 16.58 de oglum 3240gr 53cm doğmuş. Ben kendime geldigimde 19 civarıydı. Sezaryan agrısı epizyomdan daha az acıyordu, göbegime baktıgımda bastırılmaktan yaralar içinde kalmıştı. Bebegim yogun bakımda gözlemlendi başı çıkımda kaldıgı icin oksijensiz kalma durumuna bakıldı Rabbim e şükürler olsun bebegim saglıklı bir şekilde yanıma geldi.
Doğum ağrısı katlanılmıyacak bir ağrı değilmiş , sezaryandan çok korkardım prenses doğummuş sezaryan. Dogum yapalı 8 gün oldu, normal doğum anında tüm yaşadıklarım , epizyo acısı geçti gitti. Rabbim isteyen herkese anneliği yaşatsın normal sezaryan hiçbir önemi yok bebeğiniz sağlıkla geldikten sonra ♥️