iremgoksel Sevgili anneler bebişleriniz 31. Haftasında kaç kiloydu acaba kıyaslama yapmak istemiyorum ama bizim minnak azcık zayıfmış merakımdan sormak istedim🤰🏼🤦🏼♀️
iremgoksel Omerhatice sağlıkla kucaklayın inşallah bizimde 1578 miş boyu uzun kilosu azcık düşük dedi doktorumuz 👼🏻
iremgoksel iremgun çok haklısınız en önemlisi o ama ister istemez içim buruldu annelik duygusu yükleniyor sanırım💖🌸☺️
Umbilik 29+4′te 1186 gramdı. Bizimki de burada duyduğum kilolara göre bana zayıf gelmişti ama doktor bir sıkıntı yok dedi.
iremgoksel Umbilik aynı durumdayız benimki de öyle dedi uzun ince bir bebek olabilir genetik yapıdan dolayı ama hormonlar işte 🙈☺️
Merguse iremgoksel kilosu az yada cok cıkabiliyor bazen benmki 30 da 1800 cıktı cok sevinmistim 31 de baska doktora gittim 1600 cıktı 😁 yani yanılma payı oluyor cihazlarda cok takma kafaya ben 31 de giderken cocum 2 kilo olmustur diye hayal ederk gitmistim 😁
iremgoksel Merguse gerçekten mi 🙈 Doktorda takmamam gerektiğini söyledi ama azcık içim buruk oldu merak ettim olması gereken gr nedir bilmediğim için sormak istedim ☺️
iremgun iremgoksel tabi anlıyorum çok iyi hem de ister istemez kilosu da iyi olsun istiyor insan amadoğduktan sonra siz çok iyi bakarsınız 🤗🌸 kaldı ki daha çok haftalar var önümüzde yani 9 hafta da neler neler olur🤗🤗
mucizem09_ iremgoksel en son 29+5 gittigimde 1500 gram 40 cmdi simdi 30+6 ama bilmiyorum merak ediyorum 🥰🥰
Umbilik iremgoksel Büyük ihtimal, eşim de zayıf uzun olduğu için babasına çekmiştir diye düşünüyorum. :)