38+2 oldum bugün gün boyu oglumun hareketlerini hisettmedim sadece ogelden sonra 16:10 da hareket etti kısa sureli sonra bida hisettmedm ne tekmesini ne hareketini son bikac gündür de adet ağrısı gibi ağrılarım var bugünde öyle şuanda öyle fakat duzenlimi blmiorm takio etmedm temizlik yapiorum yoruldum acaba ondan kaynakli mi yoksa doğummu geliyor 🙄