byzza16 Buketiniz29 benim değil ama bi komşum 4 çocuğunu da onda doğum yapmıştı çok memnun kaldi. Normal doğumu son ana kadar desteklemisti
Buketiniz29 byzza16 Bende şimdi ona başladım gayet güzel doktor öneriyle girmistim Bursalı annelerede sormak istedim teşekkür ederim yorumunuz için🙏