3MelekAnnesi3 susam_18 doktor ne dedi ben 2 gün hastanede yattım kendim hissetmiyordum ama nst de sancı cıktı ciger geliştirici vuruldum ve hap kullandırtılar sancı dursun diye
susam_18 3MelekAnnesi3 onları 30. Haftada olmuştum hastanede de yattim bu ilk değil. Gerekli ilaçları da kullandığım için yapacak başka birşey kalmadı malesef.
susam_18 gulin-35 hissediyorum ama çok çok şiddetli değil. 10 dk ya bir kasılmalarım oluyor. Doktorum suyun gelene kadar yapacak birşeyimiz kalmadı dedi. Çünkü gerekli ilaçları kullanıyorum. Dua etmekten başka birşey kalmadı elimde.
2bebek3gebelik susam_18 her ihmale karşı ciğer geliştirici yapılmalıydı serum verilmeliydi başka bir hastaneye mi gitsen acaba
susam_18 3MelekAnnesi3 Allah yardım etsin. Bu kadar sancım olmasa stres yapmıyordum ama zor gerçekten. Sürekli hastaneye gitmek insanı yoruyor.
3MelekAnnesi3 susam_18 smdiye kadar ben hiç hissetmedim ama nst de cıkmıstı 2 gün yattım cıktım daha fazla yatmazdım zaten evde kücük oglum vardı bide