1 hafta önce 38 haftalık iken bebeğimi sezaryen doğum ile kucağıma aldım. Vajinal doğum planliyorduk fakat amniyon sıvısı azlığı sebebiyle acil sezaryene alındım. Çok şükür oglum sağlıklı ve 3 buçuk kilo doğdu. İlk günden beri sütüm geliyor fakat çok az, sagdigim zaman ancak iki memeden 10 cc çıkıyor, bebeğimin beslenememesi sebebiyle doktoru mama takviyesi önerdi şırınga ile veriyorum, önce emziriyorum. Sütü arttirkmak için bir kaç şey alıyorum, merak ettiğim ne zaman artar acaba? Doya doya emzirmek istiyorum. Boyle bir durum yaşayan var mı acaba?