Tuqbarsberen Mervenur055 benim ilk hamileliğimde 12+1 di sanırım öğrendiğimiz doğuma kadar da değişmedi cinsiyet canım biraz doktora da bağlı olabiliyor bu ama çoğunlukla öğrenilebilir 🥰
Asilllll Mervenur055 Belli oluyor kuzum genelde 12 haftada bana tahmin yaptı 2 li taramada 9 gün sonra tekrar gittim net söyledi erkek bebek olunca erken öğreniliyo diyorlar ben ona yordum gerçi ama inşallah sende öğrenirsin😊
camellia Mervenur055 doktorlar genelde anlıyor ama tam ney emin olmadan söylemiyor her doktor ben 15-16. Haftalarda öğrendim.
Asyaayaz1 Genelde tahmin yapılıyor ama işinin ehli bir doktorsa değişmeyebiliyor genel olarak pozisyona göre 14 itibariyle belli oluyor demişti doktorum yanılma payı olmasın diye..
momiesbabies Mervenur055 12. haftada kız zannetmiş doktorumuz bize dememişti bizde öyle sanıyorduk hep. 16 haftalık şu an bugün gittikki erkek 🐣
Seross10 Cimcinpi bende 9+5im ay sonunda gidicem bende meraktayım içinizi ferah tutun. İkili tarama muayenesinden önce en son ne zaman gittiniz doktora benim arada 1 ay var ve çook uzun geliyor😔
ilayda17 Mervenur055 https://resimyukle.io/r/KTxQFQfTdK Bizde şuan 13+6 yız ama burda 11 haftalık falandı sizce cinsiyeti ne 😊
Seross10 ilayda17 annemmm ne kadarda miniksin 🤲🙂 sağlıkla alın kucağınıza Benim miniğimde demekki böyle görünecek gidince 🤲🤲
ilayda17 Seross10 amin inşallah sağolun cinsiyet merakı söz konusu çatlıycam orta yerimden😂 sağlıklı olması temennim ama Kız daha çok istiyorum 😍
Cimcinpi Seross10 yok şükür tekrarlamadı ama 3 güne Bi iğne yaptırıyorum ve fitil kullanıyorum inşallah bu ay düşük tehlikem biter