edabazin Hanımlar bugun doktora gittim 31+0 haftaligiz doktorum bebeğimin kilosunun 1.617gram boyununda 40cm olduğunu söyledi bence çok az kilo aldirabilmek için ne yapabilirim?🤰👶🧿🤲
Omerhatice edabazin bence gayet iyi 31+2de kizim 1.850 kg idi doktor 1 hafta önde diyordu yani norml 1650 1700 falan oluyormuş
beyza1234 edabazin benimki 31 + 0 da 1715 ti yani sizinki gayet normal ayrıca tombul bebek annelerimizin zamanında güzel bişeymiş bir cogu ilerde seker hastası oluyor hareketsiz oluyor 2500 kilo üstü dogan her bebek ( erken dogumdan bahsetmiyorum ) gayet saglıklıdır hiç takılmayın önemli olan düzenli kilo alması siz istediğinizi yiyin için kilolarca yemek yiyin dogum zamanı en fazla yüzde 10 etki edersiniz cocuga genetik faktörde ne varsa o olacak 🌺
kubrakokcan edabazin Gayet güzel gibi sanki. Bizimki 32 de 2065 ti. Normalde 1 hafta gerideydi. Ama biraz yediğim içtiğime dikkat ettim. pekmez , kaşar , ceviz , karpuz , sade soda, yumurta . Bol bol tükettim. Çok şükür düzeldi kilosu. 32 de 2 kiloyu gördük ☺️