Caglaluna canım aslında hiç gitme niyetim yoktu boş gebelik geçirdim , o ultrason bende korku yaratıyor istemiyorum 😔ama enfeksiyon şüphem var , o yüzden randevu aldım , doktor belki kendisi bile isteyebilir beta tahlili. Boş gebelik olan hamileliğinde 7 gün kala meraktan kan testi yaptırmıştım 0,100 çıkmıştı, 4 gün sonra idrar testinde pozitif gördüm .