Anne rh negatif baba pozitif ve çocukta pozitifse uyuşmazlık oluyor. Ama ilk çocukta sıkıntı olmuyor. İkinci çocugun da pozitif olması lazım o zaman uyuşmazlık olur. Eğer ikinci çocuk negatifse yine sorun olmuyor. Ama doktorlar ne olur ne olmaz diye hem gebelikte iğne yapıyorlar. Hemde doğumdan sonra bebeğin kan grubuna bakarak bir sonraki gebelikte sorun çıkmaması adına tekrar iğne vuruyorlar. Ben test yaptırdım negatif çıktı doktor gerek duymadı iğneye.