Merhaba kızlar 14+1 olduk çok şükür. Geçen Pazar kanamam oldu hastaneye koştuk çok şükür bebekte bi sıkıntı yok 4 gün arayla tekrar oldu bi gece yattım hastanede doktor bebek te sıkıntı yok dedi yine. Bebeğin eşi rahim ağzında olabilir dedi bu ne demek? Bilginiz var mı?