anneadayi-34 Bebeğim doğalı 15 gün oldu ve çok fazla gaz sorunu var doktorun verdiği damlayı kullanıyoruz ama pek bi faydası olmadı benm gibi gaz sorunu yaşayan varmı nasıl başettiniz?
Ysmmmnn anneadayi-34 benim oğlum kolik bi bebekti damlalar fayda etmedi masaj da fayda etmedi başa çıkamadm açıkcası