Yakın uzaklık olarak bilemem ama bende suan özel doktor takipliyim ama dogumu devlette yapicam insallah. Randevu bulursam kayit acilsin diye 1-2 kere gidicem devlet hastanesine. Basaksehir Çam ve sakura hastanesi var. Herkes cok memnun ordan dogum olarak cok fazla öneriliyor ve daha 1 ay önce bi akrabam orda dogum yaptı. Ove ove bitiremediler. Hic devlet gibi degil özel gibi bisi diyorlar. Bende orda yapicam 24+6 haftalık hamileyim