Kkync Hanımlar park yatak alıp çok memnun olanlar hangi marka ve modelleri önerirsiniz? Prego Kraft kanz Pierre cardin derken devrelerim yandı 😩 Bebeğim kız bu arada
Yabrukus Bugün pierre cardin mağazasına baktım çok kullanışlı ve rahattı kararım kesinleşti onu alacağım Kkync
Reyooo Kkync Bende pierr cardin aldım 600 TL idi pazarlık la 550 TL ye aldım ama çok güzel kaliteli duruyor.
Meseuma Kkync merhaba ablam doll markasını kullanıyor yeğenim 1 yaşında ve ablam çok memnun yeğenimde yatağını çok seviyor🤗Fiyatı;499₺ Bende joie markasında bir tane beğendim fakat rengi siyah ama çok tatlı fiyatı;699₺💐
ElifGuven Kkync o park beşiklerin içindeki döşekler berbat bi baza gibi yapmaz ben büyüyen beşik kullandım buna da aynısını kullanıcam
Bustagur Anne yanı yataklar kaç aya kadar kullanılabiliyor. Ben 3 yaşına kadar kullanılabilsin istiyorum. Park yatakları söylediler ama onlarda çok derin. Bebek çok küçükken gözümün önünde olsun istiyorum. Anne yanı olanların var mı 3 yaşına kadar kullanılabilenleri ???
Meseuma Bustagur park yatak 2 kademe oluyor Bebek hareketlenip kalkmaya başlayana kadar 1. Kademe daha sonra 2. Kademe ablamdan biliyorum bu şekilde kullandı kullanıyor Şuan da🤗
Gamze06 Kkync biz de kızıma park yatak aldık Kraftınki ni kesinlikle tavsiye ederim kaliteli sağlam. Kanz ınkilere de bakmıştık ama kumaşı çok inceydi çok çabuk yırtılıp deforme olur diye düşünüyorum. Kraft düşünebilirsiniz 👍
Ssr2561 Ben internetten babycasper park yatak aldım 290 tlye 3 günde geldi kurduk gayet kaliteli tavsiye ederim 👍🏻