sevdeduruu Cumartesi sezeryanım var nasipse 20 aylık kızım Sevde Duru. İkinci kızım geliyor isim bulamadık hala kararsızız önerisi olan var mıı🤭 Ela Deniz ve Alya Derin düşündüm ama farklı fikirlere açığıım😍
Asyaa02 sevdeduruu bizim de kızımız 10-15 Eylül arası doğacak ama biz de çok kararsızız. Daha doğrusu eşim Leyla ben İnci diyorum ama sanırım ikimizin de tam olarak içimize sinen isim yok😊
Eda1982 sevdeduruu kızımın adını babası veriyor ela yağmur olacak iki kızım daha var asya elif ve azra zehra
sevdeduruu Deletedmom9823 biz bunları sevdik ama hala ısınamadık farklı isimler bakınıyoruz ama zamanımız da kalmadı kura çekicez heralde 😁
sevdeduruu asyaebrar kura çekicez galiba bi türlü ısınamadık evet şu olsun diyemedik ikinci çocuk daha zormuş🤭😁
Mapiamapia Ela yada alya arasında kaldiysaniz bence alya daha güzel… farklı isim olarak da ben kendi kızıma birce ismini koyacağım ama bi kızım daha olacak olsaydı aden koyabilirdim hayırlı olsun simdidem
Biranneadayiiii Afra koymayı düşünüyorum bende anlamida ayak basılmamış beyaz toprak demek belki hoşunuza gider fikir olsun 😊