Hafizeplt anneyim_33 ben ilk seferlik ütülemeyi düşüyorum sonra devamlı yapabileceğimi düşünmüyorum 😅
rosatue anneyim_33 ütüledim. Düşük derecede yıkayınca bakteri-mikrop ne varsa olduğu gibi durduğu için bir ütü basayım dedim. Bu iş nereye kadar böyle gidecek göreceğiz, çok fazla direnemem muhtemelen 😅 güzel ütüm varmış. Evlendiğimden beri lazım olmamıştı 😂😂
myylittleebabyy anneyim_33 Ben de yıkadım, ütüledim, yerleştirdim, çok uzun sürüyor, ama ayrı bir heyecanı olduğu için ütüyü yaparken anlamıyorsunuz yorulduğunuzu, sonradan bitince bir oyyh diyorsunuz 🤭
Merkun anneyim_33 kesinlikle ütülenmeli. Tek seferlik değil daima ütülenmeli bence. Zaten avuç kadarlar hemencecik ütüleniyor🥰🥰 kendi kıyafetlerimizi nasıl ütüsüz giymiyorsak yavrularımızda giymemeli bütün mikroplar kırılır sonuçta ilk zamanlar hep düşük derecede yıkanıyor kıyafetleri🥰
Karanfill Yıkadıktan sonra baya kırışıyor bence ütülenmesi gerek. Hem de yenidoğan olduğu için gerekli olduğunu düşünüyorum.
milena11 rosatue ahaha 😅 bende siftah bebenin kıyafetiyle yaptım ilk sefer özeldi ikinciye daha mümkün değil ütüye karşıyız emek sömürüsü😅
Umbilik Her bir parçasını ütüledim, uyuyacağımda gözümün önüne minicik kıyafetler geliyordu artık. :) Annem biz 2 yaşımıza gelene kadar her eşyamızı ütülemiş, ben de öyle yapmaya çalışacağım artık.
cinardefnemoms anneyim_33 1.5 yaşına kadar utuledim ben. Bırakmıştım ütüyü ama tekrar bebiş gelicek ikisini bir tekrar ütülerim artık 😂
birkedilianne anneyim_33 Hijyenik açıdan ütülenmesi gerektiğini düşünüyorum. Ki ben hala kendimin ve eşimin özellikle iç çamaşırlarını ütülerim.