6 temmuz yani dün gece saat 21 gibi bi post atmıştım burda nst sonucumu paylaştım size 7 temmuz için de sezeryannm vardı herneyse dün gece nst sonucum biraz sıkıntılı olduğu için acil sezeryan a alındım tok karna girmiştim ameliyata risk durumu fazlaydı bi yandan korkuyor bi yandan da Allah a dua ediyordum çünkü çok anı oldu düşünsenize nstde sanciniz çıkıyor ama bebeğinizle ilgili sorun yok deniliyor 5 dakika geçmeden 2 doktor elinde sonda ve ameliyat kıyafetleriyle geliyorlar ben şok ağlıyorum bi yandan ailem yanında değil onları arıyorum vi yandan sonda takılıyor herneyse tek başıma ameliyat odasına girdim herkes korkuyor bebeği almak zorundalar benim karnım tok genel anestezi olursam hayati tehlikem de var sonra çok iyi bi anestezi doktoru geldi başına anlattı olacakları spinal anestezi yapıldı beni yatırıp boyadılar serumlar tansiyon aletleri monitörler derken kafamda bembeyaz bi ışık anestezi doktoru yani başınada bana moral veriyor bi yandan uyusmami bekliyorlar diğer doktorlar ellerini açmış dua ediyorlar ben ise bildiğim tüm duaları okuyorum neyse sonea uyuştum ameliyat başladı 10 dakika sonra bi ses allahım yemyeşil örtüden bi kafa küçücük onu aldılar koydular göğsüme sonra beni diktiler tabi ardından odama geçtim hiç sezeryan sancısı çekmedim doğumdan sonra bugün ayaklanırken ilk çok zorlandm yalan yok sonra toparladım tek sıkıntı bebeğim emmiyor sütüm gelmiyor mama yi bile zoe alıyor korkuyorum şeker sorunu yaşıyor 35 lere kadar düşünüyor ne yapacagimi şaşırdım bebeğin ağzı çok minik ne yapsam sütümle besleyemedim yardımcı olur musunuz karını nasıl doyururum mochi pompa ise yaramıyor elektrikli pompa kullanan var mı