Endişeliyim ben normal doğum istiyordum doktor da duruşu böyle giderse ameliyat dedi şimdiye kadar gittiğimizde hep başı aşağıdaydı şimdi yukarda gözüktü 31. Haftamdayım ne yapmak gerek böyle olup da sonra dönen var mıydı? Yardımcı olur musunuz? 🙏🏻 Akşam bakarım cevaplarınıza İnşaAllah 🤭