Mortaleks1 Yarın adetime 5 gün kalmış olacak test yapmalı mıyım erken mi yoksa. Yumurtlamadan sonraki 10. Gün olmuş olacak
iremcannn1907 Mortaleks1 adetime 7 gün varken erken testlerden yaptım ve pozitif çıktı canım hamile olduğumu o zaman öğrendim yani. Yapacaksan normal yapma zaten, erken testlerden yapabilirsin bence
Aysegulayy Mortaleks1 ben adetime 7 gün kala erken gebelik testi yaptım çıktı silik te olsa çıkıyor yapabilirsin varsa çıkar zaten inşallah
Boncuk123 Mortaleks1 ilk gebeliğim adetimden 2 gün önce yapmıştım çıkmamıştı. İkinci gebeliğime 6 gün önce yapmıştım çıkmıştı. Bu senin yumurtlama günün ile alakalı.
Mortaleks1 iremcannn1907 ovülasyon kiti almıştım onun içinden 2 tane gebelik testi çıktı onları yaparım diye düşünmüştüm
iremcannn1907 Mortaleks1 her ihtimale karşı yap canım onları, ama negatif çıkarsa da üzme kendini hamile değilim deme. Çünkü onlarda çıkmayabiliyor. Bizi de haberdar et merak ettim. İnşallah hayırlısıyla, vardır☺️
Boncuk123 Mortaleks1 13. Gün yaparsanız silikte olsa çıkar 🌸 umarım çıkar ve sağlıklı bir şekilde kucağınıza alırsınız 🤲🏻
annesinin_beybisi Mortaleks1 2 gün sonra yap canım yumurtlamadan 12 gün sonra yapin diyorlar ama kan vericeksin cikar suanda
Sevimlianne_adayi Mortaleks1 kimi insanda 5 gün önceden hafif de olsa çizgi çıkıyor ama istersen bekle 1-2 gün daha canım