Merhaba kızlar öncelikle bugun çatı muayanesi oldum 37. Haftadayım anlatılanları okuyunca çok korkuyordum ama anlamıyorsunuz 10 sn sürüyor ve kendinizi kasmadığınız sürece canınız acımıyor bile 🌸 Çatımın çok dar olduğunu söyledi doktorum açıklığım da çıkmadı haliyle bebeğimin boynuna kordon dolanmış 1 kere haftaya çarşamba gideceğim eğer kordon sıkıntı yaratmışsa ve çatımda genişleme yoksa sezeryan doğum istiyeceğim başına böyle bir durum gelen varmı sizler naptınız böyle bir durumda 🌸