nlycltk ecee_nur bende bugün 7 haftalık oldum sabah bulantılarım oluyor öğlene yakın giyebiliyorum anca.Bide dün kahverengi leke geldi bir defa o yüzden yatma kararı alındı bayram sonrasına kadar iki annelerde sırayla kalcam 😊
ecee_nur nlycltk Aa aynıyız bizde daha bugün 7 haftalık olduk herşeyimiz aynı sadece bende lekelenme olmadı🤗
nlycltk ecee_nur benimde dün geldi gittik ettik Allahtan kesede yok kanama inşallah bişey olmaz 🤗 güzel geçireceğiz heralde bu gidişle kusmasız etmeniz 😊 kalp atışını duydun mu sende
Yldzcagla Ben 6 haftalık hamileyim. Göğüs ağrısı dışında her şey iyi. Geçen hafta doktora gittim ultrason da bebeğim görünmedi. 😔 10 gün sonra netleşir dedi doktor. Dış gebelik olmasından çok korkuyorum.
Ftmtrk ecee_nur benim de aşırı bulantım vardı bir ay da 4 kilo verdim ama sağlık sorunu yaşamadım 14. Haftadan itibaren çok yavaşladı nadiren olmaya başladı bana naneli sakız çok fayda etti dene derim ya da naneli şeker