Bugün kontrolüm vardı
32+1 Ama ölçümleri 35 haftalık 3 hafta önden gidiyor bunu geçen gittiğimde de söylemişti doktor hiçbir sorunu yok diye belirtmişti. 12 gün önce gittiğim de 1800 dü bugün 2600 olmuş şok oldum 😳 doktor da dedi böyle giderse seni zorlamak ve bebeği de zorlamak istemem sezeryan olur dedi. 26 sında tekrar gidicem nst ye bağlanacak. Çatına bakıcaz normale göre biraz daha geniş olması lazım cünkü 3.500 üstü bir bebek olcak 4 e yakın olabilir zamanında olursa dedi. Sizin tarafınız da iri bebeklik geçiren varsa bu yüzden olur dedi , ben 4 kilo doğmuşum 🤭😂
Hayırlısıyla gelir sağ Salim sağlıklı bir şekilde insallah bende çok zorlamam 🤲🏻
Sezeryandan korkuyorum 😧 normalden de korkuyordum ama Allah o zaman güç kuvvet verir herhalde 🤲🏻🌸