Herkese merhabalar
Doğumuma daha 29 gün kala dışarıda kafede otururken arkadaşlarımızla siparişlerimizi verdik tam siparişlerimiz geldi bende kendime Waffen söylemiştim tam 1 lokma aldım 2.lokmamı yedim arkadaşlarıma doğumdan falan bahsederken birden altımda tutamadığım sıcak sıcak akan bir su oldu çiş mi acaba dedim kendimi şıktım baktım sıkmakla tutulmuyor akıyor kendi kendine eşime dedim tuvalete gidelim mi bir o da suratıma baktı şaşkın şaşkın dedim bakma tuvalete gidelim sonra da dedim suyum geldi sanırım 🤣🤣 eşim doktoru aradı kalkmamı söyledi bende doktorun dediği gibi birden yere su akar diye kalkmak istemedim sonra korka korka kalktım akan bir su yoktu tuvalete gittik iç çamaşırım sırılsıklamdı doktorumu aradım bir daha söyledim ama sizin dediğiniz gibi oluk oluk su akmadı dedim şehir dışındaydık hastane 1.5 saat uzaktaydı doktorum da su gelince gelmen lazım ya hani gelin dedi biz hemen 4lüleri yaktık ve ağar topar tatil yerinden çıktık yola 45 dk gibi bi sürede hastaneye vardık beni aldılar hemen ebe geldi açılmamı kontrol etti ve suyun gelmişti ama 30-40 dk da bir 1 avuç kadar geliyordu suyum ilk gittiğimde açılmam 1-2 cm di sonra doktorun içine sinmedi ve kendis geld hastaneye daha sonra doktor da kontrol edince su geldiği için ama sancım olmadığı için suni sancı vermeye başladılar gece 1.30 da nst de sancım görünüyordu ancak bende bir ağrı yoktu daha sonra suni sancının seviyesini arttırmaya başladılar 10 saatin sonunda sadece 4-5 cm açılmıştı ancak ben artık vücudumda ki tüm kemiklerim kırılıyor gibi acı çekiyordum ve sürekli ağlıyordum ağlaya ağlaya bağıra bağıra koridorda yürüyordum en son lütfen beni kesin uyutun bir daha uyandırmayın dedim doktorum çok üzüldü dayanamaz mısın diye sordu ve bende sezeryan olursam bundan daha fazla acı mı çekicem sonrasında dedim doktor da hayır ağrı kesiciler de olacak bu kadar olmaz dedi ama çocuğun konumu çok iyi yapamaz mısın normal doğum dedi ve benim doğurmam için en az ¾ saat daha belki 5-6 saate de çıkabilecek süre suni sancı almam lazımdı ve şuan çektiğim acının daha fazlası olacağını söylediler ve imzaları attık sabah 12.25 de oğlum dünyaya geldi şuan küvezde yatıyor ben eve geldim dışarıdan bir dikişim yok estetik dikiş yapıldı ilk gün ağrım çoktu ancak günlük sadece 1 ağrı kesici ile günümü çok rahat çıkarabiliyorum yürüyorum sürekli ve hergün hastaneye gidip oğluma süt götürüyorum tek pişmanlığım o kadar saat suni sancı çekip kendine işkence yapmak oldu ben doğuma grdiğimde eşim de dayanamayıp ağlamış dışarıda karım gözümün önünde eridi resmen diye çocuğumuz çıktığında küveze giderken video çekmişler ilk beni soruyor nerede eşim diye bu arada 10-12 saat suni sancı alırken altta ki açıklıktan oğlumun akciğeri iltihap kaptığı için nefes sorunu ile yatıyor ama durumu daha iyiye gidiyor hayati bir tehlikesi yok şuan söylenene göre sabırla oğlumuzun çıkmasını bekliyoruz ☺️