ayse29 Kizlar 30.haftamdayim.nazar degmesin enerji patlamasi yasiyorum.hergun evi dip kose silip supuruyorum.camlari bile ic kisimlarini tabi asilmadan uzanmadan fazla sildim bugun kapilari sildim.suan cok yoruldum uzandim.ama gunduz benim gibi olan var mi??
Mirzaveben ayse29 masallah valla beni de yattığım yerden kaldırmasalar öylece doğursam 😂😂😂 o.derece usengecim
elif0690 ayse29 Maşallah..Beni de biraksalar yataktan kalkmayacağım..Sıcaklar benim enerjimi yok etti..
ayse29 Evet bizimkilerde surekli kiziyor bebege dikkat et diye.bebek kipir kipir sukurler olsun.ama asiri yoruluyorum gun sonunda
Didtas Enerji patlaması doğumun yaklaştığının habercisidir ve o enerjiyi harcamamak gerek ev işleriyle vs.
Didtas ayse29 doğumdan bi kaç gün önce yada bir hafta süresi değişiyor. Bi enerji geliyor farketmemek mümkün değil o enerjiyi boş yere kullanmamak gerek doğum sırasında kullanılması gerekli netten araştırabilirsin